
Za první polovinu prázdnin museli pracovníci asistenčních služeb Allianz pojišťovny třikrát častěji zvedat telefony, aby pomohli klientům, kteří se během zahraniční dovolené ocitli v nesnázích. Nejvíce volání přitom pocházelo z Egypta.
Šlápnutí na ježka, pokousání psem, bolest zubů. Některé důvody, proč se klienti s cestovním pojištěním Allianz obracejí na asistenční linku pojišťovny, zůstávají, jiné se mění. Z pohledu asistence neplatí, že nejvíce telefonátů přichází od klientů ze zemí, kam směřuje nejvíce českých turistů.
Během července museli operátoři pomáhat nejčastěji lidem trávícím dovolenou v Egyptě. Následovaly telefonáty z Řecka, Turecka a Bulharska. Méně problémů pak potkalo klienty Allianz v takových turisticky frekventovaných zemích jako je Chorvatsko, Itálie nebo Rakousko.
Klienty Allianz v zahraničí trápily nejčastěji problémy zažívací soustavy. V první polovině prázdnin přijali operátoři call centra sto podobných telefonátů. Častou komplikací dovolené se staly také problémy s dýchací soustavou. Bolesti zubů patří ve statistice až třetí místo.